Hoe kan ik kavels toevoegen aan de offerteaanvraag?
Heeft u meerdere kavels gekocht via een of meerdere online veilingen, met dezelfde of verschillende ophaaldagen? Dan kunnen wij uw kavels verzamelen en in één keer bij u afleveren. Zo bespaart u kosten op het transport. Bovendien hoeft u maar één keer thuis te zijn voor ontvangst van de kavels. U voegt de extra kavels toe via uw LeKo-account.

Waar vind ik de kavelnummers?
De kavelnummer staan vermeld op de factuur die u van BVA Auctions heeft gekregen. U kunt deze gegevens ook terugvinden als u inlogt in uw BVA Auctions account. De kavelnummers staan voor de omschrijving van het product.

Hoe kan ik een offerte aanvragen?
U vult het formulier in op onze website en vermeldt daarbij het kavelnummer of de kavelnummers en uw adresgegevens. Binnen 24 uur ontvangt u van ons via e-mail een offerte. Tijdens kantoortijden vaak veel sneller!

Hoe kan ik een offerte aanpassen?
De offerte blijft geldig tot de ophaaldag. Valt er een kavel af of komt er een extra kavel bij, stuur dan een e-mail naar info@leko.nl of vul een nieuwe aanvraag in via het formulier. U krijgt dan binnen een paar uur een nieuwe offerte.

Hoe kan ik een offerte annuleren?
De offerte blijft geldig tot de ophaaldag. Als u deze niet bevestigt of niet reageert dan komt deze automatisch te vervallen.

Hoe maak ik een account aan bij LeKo Expeditie?
Om uw offertes en transportgegevens te kunnen wijzigen, is het nodig om een account bij LeKo Expeditie aan te maken. Maak op deze pagina direct online een account aan. Vul de gevraagde gegevens in en controleer deze nauwkeurig. Accepteer vervolgens de algemene voorwaarden door het hokje aan te vinken. Na het doorlopen van alle stappen ontvangt u een e-mail op het aangegeven e-mailadres.

Ik ben het wachtwoord vergeten van mijn account bij LeKo Expeditie
U kunt een nieuwe gebruikersnaam en/of nieuw wachtwoord aanmaken door te klikken op ‘Gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten?’ Kies hierna in het nieuwe venster een nieuwe gebruikersnaam en/of nieuw wachtwoord. Bevestig deze door op Opslaan te klikken. U kunt de nieuwe gebruikersnaam en/of het nieuwe wachtwoord onmiddellijk gebruiken.

Offerte bevestigen

Hoe kan ik van de offerte een order maken?
Om uw opdracht uit te kunnen voeren hebben wij het bewijs nodig dat de kavel(s) aan u is gegund. Dat doet u door in uw account de factuur van BVA Auctions als pdf te uploaden. Wij nemen dan contact op met BVA Auctions, controleren alle gegevens en of zij uw betaling hebben ontvangen. U betaalt ook onze factuur. Als alles in orde is, halen we de goederen op tijdens de afhaaldag.

Hoe kan ik kavels combineren met een andere offerte?
Zolang wij de kavels nog niet bij u hebben afgeleverd, kunt u nog extra kavels als offerte aanvragen om een combinatietarief te verkrijgen. Vraag voor de extra kavels een nieuwe offerte aan via het formulier, plaats in het opmerkingenveld dat u wilt combineren en wij voegen deze samen met uw eerdere aanvraag. Daarmee bespaart u op het transport. Bovendien hoeft u maar eenmalig thuis te zijn voor ontvangst van de kavels.

Hoe kan ik kavels combineren met een andere order?
Heeft u meerdere kavels gekocht via een of meerdere online veilingen, met dezelfde of verschillende ophaaldagen? Dan kunnen wij uw kavels verzamelen en één keer bij uw afleveren. Daarmee bespaart u op het transport. Bovendien hoeft u maar eenmalig thuis te zijn voor ontvangst van de kavels. Vraag voor de extra kavels een nieuwe offerte aan via het formulier (plaats in het opmerkingenveld dat u wilt combineren) en wij voegen deze samen met uw eerdere order.

Kan ik een voorkeur aangeven voor een afleverdag?
Wij plannen onze routes een dag van te voren in. U krijgt dan van ons via e-mail bericht over het tijdstip van aflevering. Komt dit tijdstip u niet uit? Laat het ons dan direct via e-mail weten, dan plannen we een nieuwe leverdatum in, waarbij we zullen proberen rekening te houden met uw opties. Als u niet heeft gereageerd op ons afleververzoek, dan bellen we u op als we onderweg zijn. Krijgen we u dan ook niet te pakken, dan plannen we een nieuwe afleverdatum in.

Hoe weet ik waar mijn bestelling is?
In uw LeKo account kunt u de status van uw order zien. Er zijn 7 verschillende orderstatussen:
1. Betaling benodigd – Uw order is nog niet betaald. Zorg dat u de factuur aan LeKo Expeditie voldoet.
2. Veilinglocatie – Uw order ligt nog op de veilinglocatie(s). Wij halen deze spoedig op.
3. Opgehaald – Uw order is opgehaald van de veilinglocatie(s).
4. Distributiecentrum – Uw order ligt in het distributiecentrum en wordt spoedig aangeboden voor verzending.
5. Leveringsvoorstel – Wij hebben u via e-mail een voorstel voor ontvangst van uw order gestuurd.
6. Verzonden – Uw order is onderweg naar uw afleveradres(sen).
7. Bezorgd – Uw order is bezorgd op uw afleveradres(sen).

Kan ik de zending volgen?
Kleine pakketten worden verstuurd via GLS. In dat geval krijgt u via de e-mail een Track & Trace code. Alle grote en kwetsbare zendingen verzorgen wij zelf. In uw LeKo account kunt u zien waar uw zending zich bevindt. Een dag voor levering krijgt u van ons via e-mail bericht over het verwachte aflevertijdstip. Als de chauffeur onderweg is en hij loopt onverwacht vertraging op (bijvoorbeeld door file of pech) dan belt hij u op.

Kan mijn kavel ook met spoed worden geleverd?
Heeft u de goederen met spoed nodig? Neemt u contact met ons op en dan kijken we wat mogelijk is.

Kan ik een ander afleveradres opgeven?
Bij uw offerteaanvraag kunt u een afwijkend afleveradres invoeren. Wij bezorgen niet op postbusadressen.

Hoe lang duurt het voordat mijn artikelen worden afgeleverd?
Wij leveren uw goederen binnen 10 werkdagen na onze ophaaldag. Onze ophaaldag wijkt soms een paar dagen af van de reguliere ophaaldag die op de site van BVA Auctions vermeld staat, wij maken hiervoor zelf een afspraak met BVA Auctions. We leveren goederen alleen af op werkdagen.

Brengen jullie goederen ook naar het buitenland?
Ja, wij transporteren kavels naar alle landen van de wereld. Indien gewenst kunnen we goederen tijdelijk opslaan, totdat meerdere kavels zijn verzameld voor gecombineerd transport. Bij vervoer buiten de EU regelen we ook alle douaneformaliteiten.

Demonteren jullie de goederen ook?
Het demonteren van goederen doen we alleen als we vooraf weten dat demontage nodig is om de goederen uit het pand te krijgen of met uw opdracht. In dat geval zit demontage in de prijs.

Monteren jullie de goederen ook op locatie?
Als u wilt dat wij de goederen op locatie weer monteren, dan geeft u dat aan bij de offerteaanvraag, dit zit niet standaard in de offerte prijs.

Brengen jullie goederen ook naar een etage?
Levering vindt in principe alleen plaats op de begane grond of in een flatgebouw waar een grote lift aanwezig is, aan de deur. Wilt u de goederen naar een etage gebracht hebben of heeft uw flatgebouw geen lift? Geef dit dan aan bij de offerteaanvraag.

Betalen

Hoe kan ik jullie factuur betalen?
Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Het geld wordt direct aan ons overgemaakt.

Klantenservice

Waar kan ik terecht met vragen, suggesties of klachten?
Stuur uw vragen, suggesties of klachten o.v.v. van uw referentienummer/klantnummer via e-mail naar klantenservice@leko.nl. U krijgt binnen vijf werkdagen een reactie.

LeKo Expeditie is niet aansprakelijk voor gebruikerssporen op gebruikte goederen. Bij het ophalen controleren wij goederen op schade. Echter, de werking van apparatuur wordt niet getest.

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij zijn maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur geopend. U kunt ons bereiken via telefoonnummer +31(0)72 5404108 of via e-mail.

Klantenservice
072-540 4108
Bereikbaar tot 17:00 uur
Openingstijden
Vraag & antwoord
Veelgestelde vragen
“Ervaar zelf onze hoge kwaliteit van service!”